Tvätt

Igår var jag ledig, vilket i de felsta fall betyder London! Jag var med en kompis som heter Sara. Vi gick runt och kika på Oxford street, luncha på Costa, gick på bio- the girl with the dragontatoo och åt sedan middag på Pasta House.

Idag har jag jobbat hela dagen känns det som.. Det blir knäppt i planeringen när någon annan tar torktumlaren före mig på morgonen då det tar 3 timmar att torktumla.. Så jag har tvättat och grejat med tvätt i stort sett hela dagen. Snart ska jag stryka det jag tvättat också. Inte jätteroligt enligt mig men.

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu