Torsdag & fredag

Igår efter första jobbpasset mötte jag upp min kompis Pia. Vi gick till Barnet och satte oss på Costa och drack varm choklad och åt en mozarella och tomatpanini, låter det bekant? När vi skulle gå hem igen börja det spöregna och sedan hagla.. Men efter ca 15 minuter blev det sol igen. Vädret var jättekonstigt igår, ena stunden var det strålande sol och andra var det regn.

Idag har jag inte gjort så mycket, försov mig lite för att min mobil var död och den andras alarm gick inte igång.. Men jag blev bara typ 2 minuter sen upp för väckningen av tjejerna. Nu när jag är ledig har jag skypat med Frida. Jag ska bara ligga i sängen hela dagen tills tjejerna kommer hem igen och göra ingenting :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu