Sovmorgon

Hej! Idag fick jag sova ut riktigt ordentligt. Jag vaknade vid 10 vilket inte alls är vanlig för att vara mig. vid 12 åka jag in till London och leta efter Astrid Lindgren filmer, men hittade inga alls :( Buhu! Jag vill ge det till tjejerna.. Jag satte mig på Costa café och tog det vanliga, en mellan varm choklad med grädde och en mozarella&tomat panini.

När jag kom hem gick jag in på amazon.com och försökte beställa hem filmerna istället, men det fanns typ bara pippi, så jag köpte en pippifilm och två böcker- Lotta på bråkmakargatan och Barnen i bullerbyn. Hoppas dom kommer innan tisdag.


Nu ska jag springa ner och värma mjölk och prova Maddes julklapp och sätta mig och läsa min bok :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu