Sammanfattning

Oj va dålig uppdatering! Jag trodde inte det hade gått 4 dagar sedan jag skrev, skäms på mig! Jag kör en snabbgenomgång.

Söndag: Jag var med Sara från Kalix. Vi gick på museum en liten stund, käka lunch på Pasta House (min favvis) och tog sedan en promenix till Covent Garden. Där gick vi in i en svensk godisaffär och jag köpte en marabou daim och lite lösgodis. Jag kom hem tidigt och tog mig ett långt bad.

Måndag: Jobba till 12, städa mitt rum (slänga och sånt), jobba till 8.

Tisdag: Jobba till 10, ligga i sängen och kolla på film till 3, jobba till halv 8.

Onsdag, idag: Ledig!!! Sov till halv 9, kolla på film till 10, greja till 11 och åkte in till London. Jag köpte två tröjor på Zara (en med pippi långstrump på :D ) och två tröjor på TopShop. Sedan satte jag mig på Costa och åt en panini och varm choklad och läste min bok. Härlig stund :)

På eftermiddagen har jag skypad med massa människor och inte gjort någonting vettigt. Precis som det ska vara lediga dagar :)


Min nya tröja från Topshop

Ha det bra! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu