Pannkaka och anka

Hej!
Vet ni vad jag precis åt? För första gången i hela mitt liv åt jag anka.. Det låter inte lika äckligt när man säger det på engelska kom jag på nu- duck. Anka - duck, duck - anka.. Jag säger duck. Vet ni vad jag åt till ankan? (Jag vet inte hur jag ska säga duck där, ducken? Min duck?) Jag åt pannkaka till- och gurka.. Hur konstigt låter det inte? Men Natalie sa att det var en kinarätt som är jättevanlig här i england, typ den vanligaste. Och det smakade faktiskt helt okej, jag gillade inte såsen så mycket, men ducken (nu blev det ducken i alla fall) och gurkan var god.



Hoppas ni får en bra helg! Här ska det bara kollas på film och ta det lugnt :)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu