Lördag

Hej! Dagarna bara flyger förbi känns det som. Jag gör hur mycket som helst på dagarna men ändå gör jag ingenting. Jag vet inte riktigt hur det går ihop men..
Idag är det lördag och Myla väckte mig klockan 7 i morse och satte sig i min säng och kolla på barnprogram. Vid 8 kom den andra tjejen och då fick jag förflytta mig till min fåtölj istället. Så mysig var min morgon :) På förmiddagen har jag städat och grejat och nu kollar jag på föräldrafällan som går på tv :D

Ikväll blir det bara mys i min säng med film och skype :)



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu