I'm back!

Hej! Nu är jag tillbaka i London sedan en vecka tillbaka. Jag har inte bloggat eftersom jag har legat sjuk i en rejäl förkylning. Jag kunde tyvärr inte följa med familjen till deras nyårsfest där jag skulle ta hand om tjejerna. Min nyårsafton blev alltså själv i soffan med sex and the city maraton fram till halv 1 någon gång :) Då hade jag hunnit fira två nyår under kvällen. En svensk nyår och en engelsk. Det är inte alla som får göra det.. :)

Idag har jag tagit en promenad i regnet (ca 40 minuter). Jag gick till Barnet och handlade lite smått och gott. Sedan satte jag mig på ett café och drack en varm choklad och sedan gick jag hem igen i regnet ca 30 minuter.

Första julsakerna köpta för i år, ganska tidigt va? :D


Boken One Day

Hoppas du har haft en mysig jul!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu