Snöflingor


Här är snöflingorna från igår.

Idag har jag varit ledig. Det betyder att jag sov till halv 10, låg kvar i sängen till halv 11, åt frukost segt, gick och la mig igen, duscha och städa lite och tog tåget till London vid 2. Det är såå skönt att vara ledig för då får man göra allt i sin takt och framförallt sova!! :D
Jag åkte till Covent Garden och kolla lite. Hade tänkt köpa en julklapp till en person men det ståndet var inte kvar :( Jag tror det bara är där på helgerna tyvärr. Jag blev lite depp så jag åkte till Oxfordstreet istället. Där kollade jag runt i lite affärer. Köpte lite julkort och en cupcake. Jag skyndade mig så jag inte skulle behöva åka hem när alla slutar vid 5-6 (eftersom jag råkade svimma sist gång då det var så varmt och trångt på tunnelbanan) och det gick bra.
Hemma har jag inte gjort så mycket. Suttit vid datorn, värmt thaisoppan och ris som jag åt igår, suttit vid datan, fixat lite i rummet och kollat på tv. En väldigt skön onsdag med andra ord. Imorgon väntas första avsnittet av mysteriet på greveholm och första luckan på min chokladkalender jag fick av N :D



God natt
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu