Långpromenad och kall oboy

Hej!

Konstigt nog är det några få läsare här varje dag. Lite konstigt eftersom varken jag eller Madde har bloggat på några månader, men samtidigt blir man ju glad!

Jag trivs bra i England. Min familj är jättesnälla mot mig och barnen är super. På söndagar när jag är ledig åker jag in till London och kollar runt, bilder finns på www.mallatrallalondon.blogg.se, träffar nya snälla kompisar och bara myser. På min andra lediga dag, onsdag, brukar jag också åka in till London. Det ska jag göra imorgon hade jag tänkt.

Idag har jag varit duktig och gått ut på en promenad med min tyska kompis Pia. Vi gick hela vägen till Barnet (den närmsta staden från mitt hus) och där kollade vi i affärer och strosa runt. När vi kände oss nöjda gick vi hem till Pia och drack kall oboy som hennes mamma hade skickat till henne. MUMS!!! Här är varm choklad inte lika sött och gott som i Sverige. Jag saknar verkligen kall oboy!

På kvällen har jag och tjejerna gjort snöflingor och hängt upp i fönstret. Jag kan nog ta kort på det imorgon och visa. Jag har även ätit en thaisoppa som N har gjort, väldigt god men stark som bara tusan. Jag sparade lite till imorgon så jag slipper laga mat själv.

En annan sak att berätta är att min Simon ska komma och hälsa på mig. Han kommer den 9 och åker den 11. Idag har jag bokat hotellrum på Hilton hotell i Kensington (vid Notting Hill), ser verkligen fram emot att träffa Simon och att sova på hotell! När han har åkt hem är det bara 1,5 vecka kvar tills jag kommer hem till Sverige. Längtar!



Imorgon tänkte jag ta några bilder på hur det ser ut i huset och lägga in på www.mallatrallalondon.blogg.se, hoppas du går in där och kollar!

Vad tycker du om våran nya juliga design?

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu