Vattenskoter

God förmiddag!
Min dag har börjat helt super! Vid 10 åkte jag och Simon ut på hans vattenskotrar. Jag fick ha den snygga svart/bruna och han fick ha den vit/lila/svarta. Vi åkte bort till uddevallabron och sen åkte vi runt i hafstensviken och sedan runt ön Högholmen. Det var mysigt.
Nu ska jag laga mat, jag har inte riktigt bestämt vad än men jag letar i min gamla hemkunskapsbok efter något gott. Sedan ska jag och Simon åka in till stan och köpa nått och ta en glass någonstans. Lilla Madde var också sugen på glass så hon kanske följer med.
Ikväll SKA jag kolla på Love and other drugs, som jag velat se sen i fredags. Ikväll ska jag göra det! Fast det måste bli innan desperate housewives. På tal om dh, så har jag köpt säsong 6 nu! Det var rea på cdon.com så jag slog till, hihi.

Nu ska jag laga mat. Kanske ska göra tomat-och lökpaj :D

Den vit/svart/lila skotern. Bilder från sommaren 2010

Jag, Simon och Madde. Sommaren -10

Min Simon :)

Ha det så bra i solen!
Pussar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu