Träningsmåndag

Hej på dej :)
Vilken dag det blev igår, helt knasig..
När jag vaknade gick jag och mamma ut och gick i våra easytone. Sedan var jag i skolan och efter det tog jag med mig Madde hem. Vi åt och satt i solstolarna på altanen. Vid 3 åkte vi in till stan igen. Vi köpte varsin frappino på expressohouse och gick upp till torget och träffa Frida en snabbis. Sedan åkte vi och träna. Det var jobbigt men gött. Sedan, när jag kom hem, ville Simon gå ut och gå, så jag fick ju offra mig och gå med.

Sen var vi på biljakt genom Uddevalla och så..

Ha det gött!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu