Söta farmor

Hej!
Igår satt jag och skrev på det sista arbetet jag har i skolan, Ever! Det var därför jag inte tittade in här. Idag skrev jag klart arbetet på förmiddagen och skickade in det. Nu är skolan alltså slut för mig. Jag har inga lektioner fram till studenten.. Hur konstigt känns inte det?!

Idag har jag varit hemma, pluggat, lagat mat med Simon, varit med Simon, vart inne på datan och sånt där kul. När mamma kom hem vid fyra hade vi en liten gråtstund eftersom hon kom med ledsna nyheter. Så resten av dagen har jag varit deppig.

Jag funderar lite på vad jag ska göra nu när jag är ledig i två veckor.. Jag tror jag ska dra mig upp till Karlstad och hälsa på min syster. Jag tror jag ska ta ett tåg på torsdag och åka hem på fredag :) Jag ska prata med henne imorgon om det ens funkar.

Nu ska jag bara göra ingenting.. Jag är helt tom så det blir nog bäst att göra så.

Jag och min söta farmor i fredags på balen

Vi hörs nog imorgon :)
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu