Sinclairs bal

Hejj!
Idag har jag hunnit med mycket, trots att klockan inte ens är 12. Jag vaknade vid 9, farmor har hälsat på, varit hemma hos Simon en sväng, varit på torp och kollat på cykel (till Simon), kollat på skruvar och muttrar eller nått (till Simon) och köpt skor (till Simon). Oj, det lät visst inte så mycket nu när jag raddar upp det ^^
Nu ska jag försöka plugga och i eftermiddag ska jag åka in till stan för Madde och Sara har sin BAL idag :D Jag och Olivia ska dit och kolla. Gud va jag längtar!! Om inte Madde lägger in bilder någon dag så gör jag det :D

Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu