Sammanfattning

Hejsan! Förlåt för dåligt uppdaterande. Jag tänkte berätta lite vad jag gjort sedan i fredags.
I fredags var jag på begravning för min älskade farfar. Han blev nästan 90 år och har levt ett långt och lyckligt liv.
I lördags vaknade jag upp hos Frida klockan 6 och skulle vara på ica för att inventera klockan 7. Vi var klara vid 2 och då åkte jag hem och deppa. På kvällen körde Simon in mig till stan, utekväll var det som gällde då. Riktigt rolig kväll på Höga C!
I söndags var min farmor här och hälsade på lite, jag pluggade lite och sen kollade jag på desperate housewives resten av kvällen, för jag var fortfarande ledsen från begravningen.
Igår, måndag, vaknade jag sent, satt och prata med mamma i typ en timma, gjorde mig iordning och så och tog mig sedan till skolan. Efter skolan åkte jag och Madde till Elizabeth för att prova min balklänning och fixa lite på studentklänningen, det kommer bli toppen! Efter det gick vi till Lejas och åt mat och sedan världens godaste paj/bakelse/kaka. Efter det åkte vi och träna och sist men inte minst åkte vi och kolla på Saras slutproduktion i dans. Det var hur bra som helst! Varför går inte jag dans? :(

Idag ska jag städa, plugga och åka till frisören! Detta kommer också bli en kanondag! :)

Denna fina låten spelades på begravningen: Jag har hört om en stad ovan molnen- Carola
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu