Så blev det

Jag hamnade faktiskt aldrig riktigt i en dagen-efter-koma idag :D Jag blev lite trött vid ett-två, men jag kämpade med städningen och satte på 27 dresses undertiden. Strax innan fyra åkte jag till torp för att köpa bananer och morsdagpresent till mami. Sedan åkte jag till Gustafsberg och mötte Madde. Vi kollade på Fridas andra bal, stackare som hade så dåligt väder :( Tur att det var bra när vi hade det förra veckan så att hon fick några bra sol-bilder :) Efter vi hade varit och kollat åkte vi hem till Madde och kolla på film och åt popcorn. Sedan åt vi och så tänkte jag åka hem vid 9. Men när jag åkt och kommit en liten bit ringde mamma och sa att hon ville bli hämtad klockan 10. Så jag vände och åkte tillbaka till Madde och kolla på lite solsidan. Sedan hämtade jag mamma och nu ska jag gå ner och lägga mig i min gosiga säng, tända ljus och kolla på någon mysig film :)

Vi hörs imogon :)
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu