Mys på Lejas

Hej på dej :)

Idag har jag varit i skolan, jag hade mitt sista prov. Nu är det bara en inlämning kvar och någonting i multimedian. Efter skolan åkte jag och mamma ut till torp och köpte smycken till balen, och valde även ut plakat till studenten! :D Vid fyra träffade jag Madde på mysiga Lejas kafé. Eftersom ingen av oss hade ätit någon mat, köpte vi varsin västerbottenpaj. Men eftersom vi var på Lejas och de har så himla goda bakelser, köpte vi varsin kaka efter maten. Vi satt där till klockan sex och pratade om allt möjligt :)

Nu har jag precis skickat in mitt historiaarbete och det känns sååå skönt! Ikväll blir det desperate housewies.

Ha det så bra :)
Puss & Kram Malin

Kommentarer
Postat av: frida

weeeiiii inte långt kvar till ablen nu malin :D <3

2011-05-18 @ 09:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu