Mors dag

Hej!
Idag vaknade jag tidigt för att hjälpa pappa med att göra frukost på sängen till mamma. Jag hjälpte till genom att kolla på vad han gjorde :D Sedan fick mamma två presenter, en jättefin vit skål där det står "Jordgubbar" på som jag köpte igår på Himla Fint. Hon fick även ett par snickarbyxor som hon hade köpt till sig själv.

Idag har jag kollat lite på film, varit hos Simon en sväng och lagat mat med mamma. Nu ska jag se klart på filmen och snart ska jag upp till Kjell och Elizabeth där farmor bjuder på tårta :)

Hoppas du har en toppensöndag trots det växlande vädret.
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu