Min dag

God morgon!

Tänkte bara berätta om vad jag ska hitta på idag :D
Vaknade vid 10 och gick upp typ halv 11 och gick direkt in i duschen. Nu äter jag frukost och snart kommer Madde. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, bara att vi ska äta min goda ostpaj som jag gjorde igår. Vid halv 3 ska vi åka till stan och hämta hennes balklänning. Sedan ska jag träffa Frida en snabbis och kolla på hennes balklänning och klockan 17.00 ska jag och Madde träna. Ikväll ska jag nog hem till Simon och mysa med hans familj.

Hoppas du får en mysig fredag!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu