Min älskling

Hej! Idag väckte Sofie mig vid 20 i 10. Vi åt och gjorde oss i ordning och åkte till stan. Sofie köpte ett par vagabondskor som jag har, fast jag köpte dem för tre år sedan.. Tyvärr har mina blivit förstora. Sedan åt vi i alla fall på en restaurang, jag åt lasagne och Sofie åt en tacotalrik. Sedan släppte hon av mig vid tåget som gick 10 i 2. När jag kom till Öxnered hämnade mamma och farmor mig för att sedan åka till blomsterlandet en sväng. Efter det släppte vi av farmor hos sig och vi åkte till torp och handla mat. Jag har precis duschat och nu sitter jag och äter toast i min morgonrock. Så fort jag är klar ska jag göra mig iordning för ikväll. Jag, Sara, Madde, Olivia och hennes klasskompisar ska till Höga C.

Här är min älskling som jag köpte igår (tog kort med camen, så den är inte så bra)

Ha en mysig fredagskväll!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu