Lipstick

Trots att vädret inte är lika bra som det varit tidigare i veckan har man ändå kunnat gå runt utan jacka på sig, skönt!

Idag hade vi bara multimedia B i skolan och vi började med programmet Flash. Det var supersvårt men när man såg resultatet var det ändå ganska kul :) Jag fick dock göra över 100 animeringar för hand bara för att inte tween funkade :( Men jag blev klar och Lars tyckte att det var bra, det är huvudsaken.
Efter skolan hälsade jag på farmor en snabbis och lämnade av nagellack som hon ville att jag skulle köpa till henne. Sedan åkte jag hem och när jag var typ var hemma såg jag att det stog en stor lastbil under bron där det stog "bred last" och det tänkte inte jag mer på förrän jag några meter senare såg att en stor segelbåt blockerade hela vägen. Jag tänkte att jag kunde vänta tills de hade flyttat på den, men de körde lika fort som en myra springer.. Alltså snigelfart. Så jag bestämde mig för att vända och åka andra vägen med bilen. Usch va sur jag blev, och det hjälpte ju inte att jag var superhungrig.. Han blockar alltid vägen där nere, jag blir så trött!

Nu är jag helt nyduschad så jag tänkte att jag skulle plugga lite och sen kolla på eurovision. Jag tycker att Lipstick med Jedward är väldigt bra, och Danmarks låt :) Hoppas de och Sverige går vidare till finalen.

Ha en mysig kväll :)
Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu