Långpromenad

Hej på dej!
Idag har jag varit på torp en sväng, granngården och polisen med Simon. När jag kom hem åt jag och sedan gick jag och la mig. Jag sov i över två timmar. Sedan satte jag på tvn och rensade ett skåp jag har över min säng. Det kändes skönt. Imorgon ska jag nog ta det andra skåpet. Och någon annan dag i veckan ska jag byta ut mina vinterkläder mot sommarkläder. Och jag hoppas på att jag kan slänga en hel del kläder, men jag gillar allt jag har så det blir nog svårt :(

På kvällen kom min moster Pia hit. Vi åt philadelphiatårta och macka eftersom hon fyllde år i veckan. Efter det gick vi ut på en långpromenad i det härliga vädret. Nu ska jag ta mig en kopp oboj och sätta mig vid tv:n.

Vi hörs imorgon :)
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu