Karlstad

Hej!
I morse klockan 8 tog jag tåget själv upp till Karlstad för att hälsa på min syster. Allt gick bra på tåget förutom att en dum kvinna i 50-års åldern, som hade världens trollhättadialekt, pratade hela resan! Dumma henne! Jag försökte smsa med lite kompisar men de var nog ganska trötta, så jag sov någon timma.

Här i Karlstad hämtade Sofie upp mig klockan 10 och så åkte vi raka vägen till Ikea :D Min favoriaffär!! :D Jag köpte två suuuperfina och sköna påslakan som jag har velat köpa i flera år. Äntligen fick jag köpa dem för mamma. Jag köpte även två superfina muggar som jag tittade ut i somras, men när jag var där för att köpa dem i höstas och vintras var min färg slut. Men nu fanns de i rosa! Jag tar kort på dem när jag kommer hem. Vad köpte jag mer? Jo, ett dra-på-lakan och någonting till Simon. Jag tittade även ut flera olika sovrum, kök, vardagsrum, badrum och hallar som jag ska ha när jag flyttar. Undra bara hur jag ska få plats med fyra olika sovrum..

Sedan har vi gått på stan och köpt skor hela dagen. Vi var väll hemma vid fyra. Eftersom Sofie och Carl ska flytta har de börjat packa ner bestick och talrikar, och eftersom det är nått fel på vattnet ska man inte diska i rinnande vatten, utan måste koka det innan man diskar med det. Såå ikväll blir det pizza! Fjärde dagen i rad för min kära syster, men för mig var det ett bra tagsedan.

Oj, va mycket jag skrev.. Tänkte bara berätta att jag älskar ikea för deras underbara påslakan och muggar! Så nu vet du, hihi
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu