Jag kan inte laga mat..

God morgon! :)
Idag vaknade jag av att Simons telefon ringde.. Eftersom inte han vaknade av det fick jag väcka honom. Det var hans mamma som ringde och fråga vart han var.. Simon skulle passa sina småsyskon, meeen det hade han glömt bort, så han hoppa upp ur sängen och åkte hem direkt..
Kvar i sängen blev jag, helt själv, och kunde inte somna om :(

Nu har klockan tickat iväg lite, snart halv elva.. Men nu ska jag nog gå upp och äta frukost och sen ska jag plugga.

På tal om frukost.. Igår tänkte jag att jag skulle vara duktig och göra gröt, så jag ringde mamma och fråga hur jag skulle göra. Jag sa allt högt så att Simon också skulle komma ihåg. När jag sedan började hälla i grejerna kom jag inte ihåg hur mycket salt jag skulle ha i.. Jag frågade Simon och han sa att det skulle vara en halv matsked.. Okej tänkte jag, jag mätte upp det, men tänkte att det var ganska mycket.. Men jag körde på och när den sedan var klar och jag skulle börja äta kände jag att woow va salt :o Jag kunde knappt äta upp.. På kvällen frågade jag mamma igen, hur mycket salt det skulle vara och då sa hon en halv tesked.. Jag kan verkligen inte laga mat :(

Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu