Jackass

Gud va knäppa dom är i den filmen, och i alla andra filmer de gjort också för den delen.. Vissa saker är superroliga men andra vill man bara spy när man ser. Igår såg jag och Simon den filmen och idag tror jag att vi ska se den andra :)

Jag har blivit jätteduktig i köket måste jag säga. Så fort jag har typ bakat muffins eller kokat nudlar diskar jag efter mig(!) Förr ställde jag alltid allt i diskhon, men nu har jag kommit på att det faktiskt inte är så farligt att diska efter mig.. Tror det var på tiden att jag lärde mig det. Igår på kvällen gjorde Simon vitlökssmör och bredde på sina mackor innan vi stoppa in dem i ugnen. Jag är ju lite latare, så jag stoppa in vitlöksbröd i ugnen. Vi båda blev i alla fall nöjda med vad vi hade gjort :)

Idag var jag i skolan en snabbis för att fylla i en grej min historialärare ville att jag skulle göra. Sedan åkte jag raka vägen hem till min sovande Simon och kröp ner med kläderna på och somnade pladdask! Sedan vaknade jag vid halv elva av att hans telefon ringde precis när han var uppe på toa. Stor Suck! Jag hatar att bli väckt av telefonen. Tyvärr händer det alldeles för ofta :( Jag tror jag ska koppla ur alla telefoner i hela huset på nätterna och sätta tillbaka allt när jag har vaknat! hihi :)

Puss & Kram Malin

Kommentarer
Postat av: emma

bra malin!! :D haha

2011-05-25 @ 16:47:31
URL: http://eemmafoss.blogg.se/
Postat av: Malin

hihi tycker du verkligen det ? (a)

2011-05-26 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu