Härliga sol

Hejsan!
Vilket underbart väder det är idag! Jag trodde att det skulle regna idag eftersom mamma sa det igår, så jag tog på mig jeans och t-shirt. När jag sedan kom ut märkte jag att det var helt helt fel.. Men som tur var råkade jag ha en kjol i väskan så jag bytte om i bilen efter skolan. Och på tal om efter skolan så var jag och provade min balklänning igen och nu börjar det verkligen lika något :D Jag är jättenöjd med den! Så fin :) Efter att jag provat den mötte jag Madde och så gick vi och köpte en frappino, för den var så god i måndags, och så gick vi upp till Lejas och satte oss och prata med Frida och Amanda. Sedan åkte jag till torp en sväng för att fråga hur lång tid det kommer ta att göra min balfrisyr och lite sånt. Och på tal om bal, igår var jag och Olivia hemma hos hennes brors fru och gjorde en provsminkning på mig eftersom hon ska göra mitt smink på balen. Det blev helt super! Duktiga hon :)

Nu har jag precis vart ute och gått med min ipod och mina easytone. Känner mig inte så trött i hjärnan så jag ska nog plugga lite nu!

Vi hörs imorgon!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu