Härlig kväll!

God morgon!
Kvällen blev hur bra som helst igår! Jag åkte hem till Olivia och gjorde mig iordning lite, drack lite, och tog sedan bussen ner till stan. Där gick vi runt lite och satte oss på en bänk och prata om allt. Sedan gick vi till Höga C och där droppade folket in, en efter en. På kvällen kom min gamla barndomskompis Märta och hennes kompis Olivia till Höga. Gud va trevligt det var! Jag har inte varit med Märta på hur länge som helst. Kvällen blev alltså riktigt lyckad!

Idag vaknade jag vid 10, inte bakis alls :D Nu ska jag ner och ta på mig städarkläder för idag blir det storstädning i mitt rum! Jag ska försöka hinna med det innan min dagen-efter-koma börjar. I eftermiddag ska jag till Gustafsberg och kolla på Fridas bal. Och i natt ska jag hämta mamma i stan, yey..

Ha en toppen lördag!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu