Final

Va roligt för Erik och Sverige att vi gick vidare till final igår. Dock är det lite jobbigt för då måste man ju nästan kolla på finalen imorgon.. Men roligt för honom i alla fall :)

Idag har jag pluggat, städat, sovit och varit inne på datan bara.. Jag har myskläderna på, så idag är det en slappardag! Funderar på att åka in och träna vid 5, men det är inte kul att träna själv.

Ikväll ska jag nog överraska mamma med att göra tacos, för hon jobbat till 7 och då är det ju ganska sent att ställa sig och göra kvällsmat. Fast det gör jag bara om jag orkar (a)

Nu ska jag nog lägga mig i min säng och göra ingenting :) Vi hörs sen!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu