Dunder och brak

Well, det blev väll inte sådär supermycket plugg efter att jag skrivit det igår.. Diskmaskinen var inte upplockad så jag fixa det och förberedde en smoothie. Simon ringde när jag höll på och frågade (tvingade) mig om jag ville hänga med till Hunnebo och det säger man ju aldrig nej till. Så jag gjorde min smoothie och tog med mig den i bilen som jag ställde på Rotvik. Sedan kom Simon och hämta mig och på väg upp pluggade jag. När vi åkte hem sedan sa jag att jag ville åka hem och plugga och sånt men Simon ville att jag skulle följa med honom hem. Jag bestämde mig ändå för att åka hem och precis när Simon släppt mig på Rotvik och jag letar efter bilnyckelt lyser hela himlen upp och jag hör världens dunder. Jag blev livrädd och jag ville inte riktigt åka hem till ett tomt hus, så jag körde turbo hem till Simon och när vi kommit innanför dörren brakade allt loss. Det verkligen spöööregna och mullrade ett bra tag. Men vid halv 9 åkte jag hem och kollade på världens bästa Grey's!

Vi hörs sen!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu