Bättre sent än aldrig..

Hej! :)
Nu har jag tagit mig tiden att plocka ut några höjdpunkter från min familjs resa till Tyskland. Se och njut!
Sofie redo för dagens bravader
Sofie

Jag i bilen påväg till Hitlers "sommarstuga"

En väldigt liten del av den 4,5 km långa byggnaden Hitler byggde upp

Efter vi var i Prora åkte vi till en stad som låg väldigt nära, som hade väldigt många fina hus, de flesta var vita. Det var ganska kallt just den dagen eftersom det blåste och solen inte tittade fram förrän på eftermiddagen.

Detta är den fina bakgården till vårt hus där vi bodde i. Känns sådär när man bara kollar här.

Jag och Mamma i en stad nära Lübeck

Sofie!

Nu går det väldigt sakta så jag lägger upp de andra bilderna någon dag snart!
Ha det så bra!
Puss & Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu