On my way !

Nu packar jag, kollar på OC som går i repris på femman och springer runt i huset.. Jag ska åka om fem minutr och ändå sitter jag här och skriver.. Inte bra..

Jag hade sovmorgon idag men jag gick upp ganska tidigt för att plugga på mitt och emmas projektarbete :) det blev bra, jag har kommit ganska långt på hemsidag. Sedan åkte jag till skolan och hade två lektioner, åkte till torp med mamma och hjälpte henne att handla :) Sen snabbt hem och äta och prata lite med mamma och nu är jag på språng igen :D Nu ska jag nämligen åka in till stan för att fika med Madde och eftersom vi fikar måste vi träna :D

Ikväll är det desperate housewives :D Det har jag längtat efter hur länge som helst och nu är det äntligen dags :D Så jag kommer sitta klistrad framför tv:n ikväll :D

Hoppas jag hinner skriva innan :D Nu ska jag åka om 2 minuter och väskan är fortfarande inte helt packad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu