Malin :)

Hej och hå i stugan :D

Jag måste bara berätta hur skönt det är att vara ledig på fredagar, det är helt underbart! Jag njuter av varje sekund :D Idag tog jag mig en liten sovmorgon men vaknade vid 9 av att solen lyste rakt i ansiktet på mig "/ Men det gör ingenting för jag var ganska utvilad..
Idag har det varit en liten pappa dag, mamma har varit på spa så vi har varit ensamma hemma. Vi har lunchat tillsammans och på eftermiddagen tog vi oss en promenad i blåsten och gick sedan hem till pappas kompis Magnus. Där myste jag i deras sköna soffa med en se&hör.

Nu sitter jag i vår fårskinnsfåtölj och kollar på "på spåret" med mamma och pappa.

Ha en mysig kväll :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu