MALIN :D

Hej :D

Solen skiner och jag sitter inne och pluggar.. Känns inte helt bra :( Men idag tänkte jag plugga så mycket som bara går ida så att jag kan plugga så lite som bara går imorgon :D För då ska jag bara tagga hela dagen! :D
Just nu sitter jag och ändrar storlek på massa bilder som ska vara på min och emmas hemsida :) Snart är jag klar med sommar :) Sen är det bara höst, vinter och vår kvar ^^ Vintern kommer helt klart bli bäst!

I eftermiddag ska jag åka in till stan och träffa Sara och Madde en sväng och sen ska jag och Madde på spinning. Det har jag inte tränat sen i våras tror jag :O Undra hur det kommer gå :)

Nu ska jag fortsätta greja med hemsidan :D
Ha det bra :D puss 

Kommentarer
Postat av: Emmma

var bilderna förstora ändå? :O :)

2011-03-17 @ 13:26:28
URL: http://eemmafoss.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag fattar inte hur man svarar när man är inne (a)



Asså jag gör dem jättesmå och sen när man klickar på dom är dom stora :) Det var väll så vi sa ? (a) Jag förminskar bara så att dom blir pytte :) det andra var jättebra :D

2011-03-17 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu