Malin :D

Hallå där :D

Jag mår faktiskt bra idag, trots festandet igår :D Gårdagen var verkligen jätterolig ! :D
Den började med att jag åkte hem till Madde vid halv 6-6 och vi gjorde oss i ordning och flummade lite. Sedan åkte vi hem till födelsedagsbarnet på förfest :D
Vid halv 11 åkte vi ner till stan och var en sväng på cheerz och gick sen till höga C. Det var jätteroligt! Kvällen var superlyckad. Jag åkte hem tidigare än de andra, jag tycker att hela dagen efter blir konstig annars, man är inte i synk med någon eller något..

Idag lyser solen och jag ska nog ta en promenad sen :D

Vi hörs :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu