Malin

Igår kväll kom Frida och Oskar hit för att lämna min desperate housewives säsong 4 som Frida fick låna när hon var sjuk. Jag har faktiskt saknat den lite ^^. Jag fick även en liten godisask där det stog Bästa Kompis :D Hon är så söt min Frida.



Jag lämnade min kamera hemma hos olivia i fredags, tror jag ska hämta den idag när jag ska in och träna. Har några roliga bilder där och jag har bestämt mig för att jag ska bli duktigare på att ta kort så jag inte behöver hämta bilder från internet.

Nu ska jag plugga! Vi hörs sen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Frida J

jag tyckte du skulle ha en sån godisask :D

2011-03-21 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu