Malin

Jag har jätteont i ryggen och nacken! Det är visst inte så bra att sitta vid datorn hela dagen..
Nu är jag i alla fall klar med min och Emmas hemsida och ni ska få ett smakprov på förstasidan! :D
Ikväll vill jag bara mysa. Simon kommer hit så det blir väll att kolla på någon film och äta popcorn (jag har blivit ett popcornfreak sedan i fredags...) och ligga i soffan med en gosig filt.

Imorgon har jag fått "ledigt" från min enda lektion. På lektionen skulle vi bara plugga inför provet och jag känner att jag lika gärna kan göra det hemma. Så slipper jag åka in till stan två gånger. För imorgon är det träning som gäller, jag har haft ett helguppehåll nu men imorgon ska jag köra ett Anjam-pass :D Det ska bli jättekul!



Vi hörs imorgon. Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu