Malin

Slutspurten är igång, nu håller jag nämligen på att göra klart min och emmas hemsida! Jag är helt klar med förstasidan och Malin-sidan. Nu är det bara Emma-sidan, sommar, vår, vinder, höst och projektarbete kvar ^^ Men jag har gjort någonting på varje sida så det ska nog gå bra. Jag har bestämt att jag ska vara klar idag!

Här är min och Emmas snygga banner!



Idag ska jag alltså bara sitta vid datan och jobba med projektarbetet. Jag måste spela in "Off the map" eftersom jag aldrig såg det i onsdags och idag hinner jag inte se det.. Och jag måste spela in one tree hill också.. Fast det är lite bra för då kan man spela över pausena!

Ha det toppen! Puss Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu