Malin

Hej igen!

I morse kände jag mig helt bra, pigg och kry, men när jag och Simon hade ätit frukost och gick ner till mitt rum igen somnade vi pladask och sov i över en timma.. Efter det har jag knappt orkat hålla mina ögon öppna.. Jag har vart  en zombie hela dagen.. Men nu har jag börjat vakna till, äntligen :D

Idag kollade jag klart på desperate housewives säsong 3 och den slutar så spännande, även fast jag vet vad som händer sen..

Nu måste jag i alla fall fortsätta med 4:an, men den har Frida så det får vi ta någon gång när jag har tid! :)

Ha en mysig lördagkväll! Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu