Malin :)

Jag vill börja med att säga GRATTIS till min älskade vän Olivia ! :D Ikväll blir det fest för hela köret :D

Herre gud säger jag bara.. Jag är helt slut i kroppen efter mitt och Maddes dubbelpass igår. Vi började med spinning, som jag inte kört sedan början av hösten, och sedan körde vi ett medelpass.. Jag var nära på att bryta ihop flera gånger :O Men vi kämpade efteråt var det väldigt skönt och jag är så stolt över att vi lyckades :D

Nu sitter jag här i vårt lilla "kontor" och tittar ut genom fönstret och vad ser jag? Jo, att det snöar.. Som tur är lägger sig inte så mycket här :) Och en annan sak jag ser är en vit boll uppe i ett litet träd. Pappa har lagt den där för att inte skator ska bygga bo ^^ Det ser lite kul ut :D

Hörs sen ! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: emma

du anders, ta och kolla mejlen om du inte redan gjort det! ;)

2011-03-18 @ 13:16:18
URL: http://eemmafoss.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har allt kollat :D jag ska titta mer på det imorgno :) för nu börjar min helg (a)

2011-03-18 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu