Malin :)

Hej ! :D
Idag klockan 10.00 började min långhelg. Jag är ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag! :DHar dock ganska mycket att plugga på.. Men det är alltid skönt att vara ledig:) Nu hinner jag ju med att träna mer också..

Min dag har inte alls varit särskilt händelserik, jag åkte till skolan för att gå på en lektion, åkte hem till farmor och farfar en sväng, åkte hem, plugga, blev sur på mormor, mamma och sofie för att de inte svarade i telefonen när jag försökte ringa!! Och så blev jag sur på frysen för att jag inte hitta min lasagne jag skulle äta :( Så jag matstrejkade och åt flingor och mjölk till lunch!

Nu på eftermiddagen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, det var väldigt kallt så jag struntade i att gå ut på en promenad.. Jag bestämde mig för att lägga mig i sängen och kolla på tv:) Det blev private practise och OC och sen läste jag lite ur Victoria Beckhams självbiografi. OCh sist men inte minst kom Simon en sväng :) Vi gjorde typ ingenting ^^ Jo vi kollade på skidorna :D Gött med guld till Emil :D

Ikväll ska jag äta något gott tror jag, kanske ta lasagnen som gömde sig för mig förut :) Och så ska jag såklar kolla på Grey's! Som jag har längtat :D

Ha det bra :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu