Malin !

Jag sitter här i mitt vardagsrum och kollar ut på havet och där ser jag att två fåglar är strandsatta på varsitt isflak som flyter runt brevid varandra, gulligt ! :D

Idag tog jag mig en sovmorgon till halv 10, sköönt :) Jag gick upp, mamma gjorde frukost till mig och sedan tog jag en lång härlig dusch och sedan satte jag mig vid datan för att plugga.. Vid kvart i 12 tog jag bilen till skolan för att ha en lektion i en timma :) På hemvägen svängde jag in på torp för att köpa mjölk till mamma och så passade jag på att köpa tidningen plaza till mig :) När jag kom hem stod maten klar på köksbordet så det var bara att hugga in :)

Lite senare ska jag åka in till stan igen för att träna med Madde, det blir ett medel med Anjam :D Det ser jag fram emot!!

P.s. Nu har fåglarna hoppat i vattnet och simmar mellan alla isflak tillsammans :D

Puss                                      Här ute simmar de, fast nu är det isflak som täcker vattnet till stor del


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu