Malin :)

Min dag blev visst inte som jag hade tänkt.. Jag kom hem och börja plugga lite :) sen frågade Madde om jag ville hänga med till Torp och det säger man ju inte nej till :D För min del blev det ett billigt besök :)
När jag kom hem åt jag och mamma kyckling och ris, mums! :) Direkt efter det satte vi igång med plugget och höll på i någon timma.. Sedan tröttnade och bytte ut plugget mot One Tree Hill och Cougar Town :) När jag skulle fortsätta plugga kom pappa in och ville kolla på sprinten och det ville jag ju inte missa :) Så det blev inte mycket plugg idag, men jag hann ändå med det jag ville :)

Jag kan inte riktigt bestämma mig om vad jag ska kolla på för film ikväll; bröllopsfotografen, pretty woman eller män som hatar kvinnor.. Det blir tufft att välja sen :) Jag tänkte i alla fall unna mig lite smörpopcorn och sitta i min gosiga OnePiece oavsett vilken film det blir :D

Hörs imorgon :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu