Malin

Regn, regn, regn.. Ja så kan man väll sammanfatta dagens väder. Jag tycker själv att det har varit skönt att det har varit regn och mulet, för då har jag kunnat göra det jag har velat utan att känna att jag måste gå ut och gå i solen ( Jag vill absolut inte klaga på solen, men ibland är det skönt när det är mulet).

När jag kom hem från Simon i morse började jag plugga på högskoleprovet direkt. Jag satt någon timma innan jag och pappa åkte in till stan för att byta till sommardäck på ena bilen. När vi kom dit visade det sig att de var för slitna så pappa ville inte ta på dem utan han ska dit imorgon istället. Han var förresten där igår också, men när han stog och vänta fick han ett sms om att han var välkommen dit imorgon, så det var bara att ta sitt pick och pack och åka hem igen. Hoppas det går bra imorgon, tredje gången gillt.

När vi hade varit där åkte vi till farmor, farfar är på sjukhuset igen så vi åkte och hälsa på henne, det tycker hon är mysigt. Sedan åkte jag och pappa och åt på torp, jag åt tacos. Mums!

När jag kom hem pluggade jag lite på historia och skrev lite på projektarbetet. Fast det visar sig att Emma också skrivit på projektarbetet ^^ Bra kommunikation där :D Haha..

Klockan 16.00 åkte jag in till stan för att köra spinning med Madde. Det var inte den vanliga instruktören utan min favvis, Jens. Det var hur jobbigt som helst men det är gött nu när det är över.
 


Nu sitter jag och gosar i min OnePiece och tänker på min älskade farfar. Hoppas allt går bra för honom denna gången också.

Ha det bra, puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu