Malin

Hej :)
Bloggen har strulat så det senaste inlägget skrev jag igår men det kom idag.. Men det jag ska skriva nu hoppas jag kommer idag :)

Jag måste berätta världens roligaste grej! När jag och Simon skulle borsta tänderna igår kväll följde Maja (den dumma katten) med oss in på toaletten. Hon utforskade lite nya ställen där inne, typ duschen. Hon ställde sig i duschen och bara stod där. Vi kände ju oss liksom skyldiga till att sätta på vattnet, varför går man annars in i duschen? Hon tyckte inte det var så populärt för hon kasta sig ut och sprang ut i hallen och började slicka sig ren, medan jag och Simon gapskrattade med tandkräm i munnen ^^ Det var kul som bara tusan :D

Idag har jag vart hemma, pluggat inför högskoleprovet som är på lördag, ätit lasagne, kollat på tv, tagit en promenad med pappa och städat rummet. Ikväll ska jag åka till Simon igen, sista natten vi är själva innan hans familj kommer hem.

Hoppas din onsdag varit lika mysig som min :)
Puss & Kram Malin

Kommentarer
Postat av: emma

kolla din mail mallan :)

2011-03-31 @ 15:28:07
URL: http://eemmafoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu