Malin

Hallå i stugan!

Gud va härligt väder det är! Jag känner att våren verkligen är här nu. Snön som kom i söndags är redan borta, fast det åker förbi några isflak på havet utanför huset, men det gör inget :)

Idag har jag bråkat med Simons katt Maja som attakerade min tumme igår så att jag började blöda (!) och idag på mitt ben så att jag började blöda där också. Dumma Maja, jag hatar katter :( Som tur var träffade jag Madde förut och kunde berätta om mina aggressioner och eftersom hon har katt förstod hon precis vad jag menade.

Ja,  jag har alltså fikat med min underbara kompis Madde som jag är så glad att jag har. Jag tog en frappino och hon tog en iste på expressohouse. Det var härligt att få prata av sig lite :)

Jag har även varit på torp med mamma, jag köpte en bh, ett urgulligt nattlinne, en vårjacka och en födelsedagspresent till Madde (som fyllde i oktober, men bättre sent än aldrig). Sedan när jag var med Madde lunkade vi runt i olika affärer och då köpte jag en jättefin klänning och så köpte jag en linjal, stiftpenna och stift som jag ska ha på högskoleprovet på lördag.

När jag kom hem tog jag och pappa en promenad i solen och nu ska jag åka hem till Simon och laga någon god mat. Vi har inte bestämt vad vi ska göra än men vi hittar nog på nått. (Jag ska låsa in Maja i hallen eller på toaletten för hon är dum)

Ha det jättebra i vårsolen så hörs vi imorgon :)
Puss & Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu