Malin :)

Heej! Förlåt för vi varit så off i helgen. Vi har haft fullt upp. Så här kommer en update av Malin.

Lördag: Jag pluggade och så efter att jag skrivit på bloggen. På kvällen skulle ju Frida komma eftersom jag var ensam hemma. När hon plingade på vid kvart i 8 tittade två andra ansikten fram bakom dörren, Madde och Sara. Så himla söta som överraskar mig! :D De hade med sig en morotskaka eftersom jag har känt mig lite krasslig. Vi kollade på Vem kan slå en femteklassare och släckte ner eftersom det var earth hour. Sedan spelade vi spel och kollade på pearl harbour. Simon kom också förresten. Vi somnade vid tre- halv 4.



Söndag: Jag och Simon vaknade ganska sent med tankte på att vi ändrat klockan och varit uppe så sent. Jag blev stressad för jag skulle hinna med så mycket. Jag pluggade och höll på för klockan sex var det dags för våffelparty hos Pernilla Lööw. Det var supermysigt och jätteroligt! Tack så mycket för att vi fick komma!
När jag kom hem hämtade jag bara några saker och åkte hem till Simon där jag sov. Hans familj är i fjällen så  vi har hela huset för oss själva tills på torsdag.



Måndag: Vaknade hos Simon som hade åkt till skolan. När jag gick upp kom Simons katt Maja och var jättegosig av sig. Lite jobbigt efter en stund, men det var skönt att ha någon där :) Idag var jag i skolan för att göra ett prov i religion, sedan åkte jag hem och rev ur hela min garderob för nu är det dagt för att vårstäda den. Klockan fem var det tid för träning med Madde och Tessa och nu sitter jag här och ska snart åka hem till Simon.

Ha det toppen!
Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu