Malin

Hejsan ! :)

Idag känner jag mig krasslig, jag har feber, lite ont i halsen och är snuvig. Men trots detta gick jag ut och filmade lite till min och Emmas film vi gör i multimedian. Jag filmade lite av varje, lite båtar, bilar, vågor, spindlar och fåglar. Så nu känner jag att jag har gjort mitt för idag. Tror jag ska lägga mig i soffan och kolla på dh.

Ikväll kommer Simon hit och mamma ska laga min favoriträtt, tacolasagne. Det borde alla smaka på! Ikväll blir det alltså mys med familjen och Simon.



Hoppas du också har en mysig fredag. Puss Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu