Malin

Hej på er!

Vilken härlig vårdag det är idag! Havet glittrar och solen lyser, därför bestämde jag mig för att ta en promenad. Det var härligt. Idag har jag städat mitt rum också, och jag fick hjälp av Rumba, så det gick snabbt och lätt :D



Jag såg även att Simons annons om uthyrning av vattenskoter, var med i "det här händer på Bokenäset". Jättekul eftersom jag hjälpte honom med det och vi har väntat i flera veckor på att den ska dyka upp. Om ni vill hyra en vattenskoter är det bara att höra av sig :D



Lasagnen blev helt underbar igår :D Jag åt tills jag knappt kunde stå upp. Mums! Jag och Simon åkte hem till honom efter maten och satt och prata med hans mamma och syster hela kvällen.



Idag ska jag plugga religion och kolla lite på gamla högskoleprov. Tror kanske jag tar en till promenad lite senare. Och ikväll kommer Frida och hälsar på.

Ha det bra så länge!
Puss Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu