Malin

Hej! :D

Jag har precis kommit hem från en inte-så-jobbig skoldag. Började kvart i 11 och slutade tre timmar senare. Eftersom mamma slutar ungefär samma tid fick jag åka med henne hem om jag hjälpte henne att handla mat på maxi. Där träffade jag en gammal arbetsslamrat, Marcus :D Vi båda jobbade i vattenrutchen på hafsten för två somrarsen. Det var jättekul att prata med honom för vi har inte träffats sedan dess.

Just nu väntar jag på att min mat ska bli klar och om en halvtimma ska jag åka in till stan för att hämta Frida och så ska vi åka till friskis och träffa Madde och så ska vi köra ett spinningpass :D Äntligen fick jag med min lilla Frida :D

Ikväll är det mitt favvisprogram, desperate housewives. Det känns som om det är det enda jag pratar om här på bloggen ^^

Puss och kram / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu