Malin

Hallå där ! :)

Jag måste verkligen ta tag i pluggandet! Idag när jag kom hem från skolan, halv 11, la jag mig direkt i soffan och kollade på dh. Och sen kom Simon som var ledig idag och så låg vi och kollade på det. Och sen åkte han en stund, kom tillbaka så vi åt tillsammans, kollade på dh, sen åkte han igen.. Och vad gör jag då? Jo, går ner och kollar på OC.. Är jag dum eller ? Jag bestämde mig iaf för att ta av mig min mysiga onepiece, för jag tror det är den som gör att jag inte pluggar, och ta en dusch och sen börja plugga. Nu är de två första punkterna gjorda, men nu sitter jag här..

Nu ska jag plugga!!! Lite religion och nått mer kanske? Får börja lite lugnt, kan kanske ta en paus på 40 minuter och kolla på ett avsnitt av dh.. fast boxen ligger i mitt rum och jag är uppe :o Tror inte jag orkar gå ner.. Va bra! Då får jag plugga istället! :D

Återkommer sen hur det har gått!

Kramar Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu