Malin :)

Min lördag var så mysig! :D Jag gick upp, åt god frukost, gjorde det jag skulle (alltså plugga), åkte på schlagergympa med madde, vilket var jätteroligt :D Sedan åkte jag hem och somnade i soffan medans mamma gjorde tacolasagne :) På kvällen kom Frida och min faster för att äta och kolla på finalen av melodifestivalen. Jag och Frida hade på oss våra underbara OnePiece! :D Jag kan verkligen rekomendera alla att köpa en!

Nu sitter jag hemma i Simons säng och väntar på att han ska köra hem mig. Idag är det vilodag från träningen och det firar jag med plugg^^ Känns bra..

Puss och Kram / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu